kosmetika

kosmetika (34) krása (21) přírodní kosmetika (9) balea (8) dekorativní kosmetika (8) životní styl (8) essence (7) drzá mamina (6) parfémy (5) zdraví (4) zábava (4) hubnutí (3) nioxin (3) padání vlasů (3) péče o vlasy (3) vlasy (3) arganový olej (2) atopický ekzém (2) avon (2) chanel (2) dermacol (2) guerlain (2) hydratační (2) hádky (2) jak vybrat (2) jaro (2) kokos (2) kondicioner (2) krém (2) krém na ruce (2) masáže (2) muž (2) móda (2) oční stíny (2) parfém (2) peeling (2) rtěnka (2) saloos (2) tělové mléko (2) tělový krém (2) tělový olej (2) vztahy (2) šampon (2) žena (2) 100% olej (1) 50+ (1) Get Big Lashes (1) Triple Black (1) alkohol (1) antiperspirant (1) aroma ritual (1) aromalampa (1) auromére (1) babylove mama (1) balzám na rty (1) banán (1) beauty keratin (1) bio olej (1) bioderma (1) boj (1) byliny (1) cena (1) cookies cream (1) cukrová třtina (1) deodorant (1) dior (1) dlouhotrvající rtěnka (1) dlouhotrvající tužka (1) domácnost (1) dtangler (1) e-shopy (1) edp (1) edt (1) eveline (1) fialky (1) fluid (1) fíky (1) garden of eden (1) garnier (1) gucci (1) hubneme (1) hydratace (1) imperial (1) insolence edt (1) italský chrtík (1) jablečný ocet (1) jahody (1) jak bydlet se ženou (1) jarní únava (1) joico (1) kabelky (1) kiwi (1) kocovina (1) krepatění vlasů (1) krém proti vráskám (1) květ bavlníku (1) květiny (1) lenost (1) levandule (1) limeta (1) limetka (1) limitovaná edice (1) makeup (1) malina (1) mandle (1) maska (1) mastná pleť. (1) masážní krém (1) matující (1) max photoderm (1) med (1) mořská sůl (1) mučenka (1) máta (1) natural beauty (1) nude (1) oil repair (1) olej (1) olej z Maroka (1) olivový olej (1) omlazující krém (1) orchidej (1) originální (1) padání vlasů. (1) padělky (1) parfumerie (1) parfémová voda (1) pleva (1) pleťový olej (1) použití (1) proti bílým skvrnám na oblečení (1) pudr (1) pure fiji (1) páv (1) přírodní (1) rady (1) recepty (1) regenerace (1) repairing care (1) rexona invisible (1) ricinový olej (1) romantic (1) rossmann (1) ruce (1) růže (1) skladování (1) složení (1) složky (1) smažený sýr (1) smíšená pleť (1) soužití (1) sprchový gel (1) strie (1) suchá pleť (1) svíčky (1) světlá pleť (1) tahání vlasů (1) tangle teezer (1) tipy (1) toaletní voda (1) trvanlivost (1) tukozroutska polevka (1) typy (1) tónovací krém (1) tělový peeling (1) třešeň (1) ultra colour absolute (1) vendula london (1) vlasová péče (1) vlasový kartáč (1) vlnité vlasy (1) voděodolná řasenka (1) vosky (1) vrásky (1) vůně (1) vůně. (1) wear berries (1) wellness beauty (1) yankee candle (1) yves rocher (1) zdravý životní styl (1) zubní pasta (1) zubní péče (1) zářivé vlasy (1) úklid (1) červené vlasy (1) čokoláda (1) štětec (1)

pátek 14. března 2014

Ricinový olej, přírodní pomocník s všestranným využitím za pár korun.



Máte jizvy od pádů z kola, padají vám vlasy a ještě ke všemu se vám objevila vyrážka, na kterou všechny ty chemické přípravky z lékáren nepomáhají? Tak čtěte dál, s tímto levným pomocníkem máte reálnou šanci vyřešit všechny problémy najednou bez toho, abyste cpali velké peníze do farmaceutických firem!

Co je vlastně ricinový olej?

Tento olej se získává ze semen skočce obecného, kterému se lidově říká ricinovník nebo tak trochu zvláštně Krisova ruka. Nejvíce je asi známý jako prudce jedovatý jed – ale nelekejte se, toxický není, má široké využití v potravinářství, kosmetice a dokonce i farmaceutickém průmyslu. Pít se ale nedoporučuje (má silně projímavé účinky).

Na co je dobrý?
  • 1.       Já ho kupovala na doporučení z mnoha blogů, že pomáhá na růst, hustotu řas a také proti jejich vypadávání. Použití je jednoduché: večer nanést tyčinkou na čištění uší na vršek řas. Recenze jsou na to opravdu skvělé, ale já to vydržela asi jen tři dny, pak jsem na to začala zapomínat a nakonec jsem se na to úplně vykašlala, tak vlastní zkušenost bohužel nemůžu dodat.
  • 2.       Použití k regeneraci jizev a léčbě bradavic. Na to jsem ho používala vcelku dlouho a musím potvrdit, že jizvy trochu vybledly. Ale vzhledem k tomu, že už je mám opravdu dlouho, tak se zázrak bohužel nekonal, no co jsem mohla čekat.
  • 3.       Olejové zábaly proti bolesti zad, svalů, kloubů. Údajně stimuluje činnost lymfatického systému a tím dochází k odplavování škodlivých látek z tkání a urychluje se hojící proces. To zní fajn, ne?
  • 4.       Dále je ricinový olej vhodný pro suchou pokožku, za mě mohu jen a jen doporučit. Stačí vzít obyčejný tělový krém, za pár kaček z Lidlu nebo z DM od značky Balea. Vmíchat trochu tohoto oleje a světe div se, můj atopický ekzém začal závratně rychle mizet. Žádnou super vůni čekat nemůžete, ale výsledek je zaručen. 
  • 5.       Máte slabé vlasy a hodně vám padají? Doporučuji vmasírovat po umytí několik kapek oleje do mokrých vlasů, zabalit do ručníku a nechat cca hodinku působit. Následně vlasy znovu umýt, aby v nich nezůstal, a je hotovo. Za toto se můžu zaručit, vlasy opravdu méně padají a hlavně se mě i pár kamarádek ptalo, co si s vlasy dělám, že je mám tak krásně lesklé. A pak, že fungují jen předražené šampony a podobně.
  • 6.       Pokud se zaberete do trhání obočí, hodně to přeženete a pak brečíte a marně čekáte, kdy doroste, není nic jednoduššího než ho potírat tímto olejem a poroste mnohem rychleji. Sama jsem nezkoušela, ale co jsem si přečetla, je na toto bezkonkurenční.

V jednom z minulých článků jsem psala o dalších přírodních olejích, tento se mimo výše zmíněné hodí k míchání s nimi pro ještě více hydratační účinek – vhodné hlavně pro hodně suchou pleť s dermatologickými problémy.Kdo má zájem, může mrknout: http://drzazrzka.blogspot.cz/2014/02/budte-krasna-s-prirodnimi-oleji-od.html

Doma mám tento olej od mé oblíbené firmy Saloos, půl litru stojí asi 200 Kč, malé balení 50 ml kolem 50 – 70 Kč. Já vzala velké, protože mi přišlo ekonomičtější, tak ho budu mít doma asi až do smrti.
Samozřejmě na něj natrefíte i ve všech možných lékárnách a možná že i za nižší cenu, jen se nelekejte, když se na vás budou divně tvářit a ptát se, k čemu ho kupujete. Mnoho dívek, které mají problém s anorexií či bulimií si ho kupují právě kvůli projímavým účinkům, tak si na to v některých lékárnách dávají pozor.
Za sebe mohu opravdu nejvíce doporučit na vlasy a na suchou kůži, na ty je k nezaplacení. O ten fígl s růstem a hustotou řas se časem asi pokusím znovu, ale zatím se ke každovečernímu natírání nejsem schopná donutit.
Máte s tímto olejem někdo také zkušenost nebo uvažujete o vyzkoušení? Mám ho doma ještě pořád něco přes čtvrt litru tak budu ráda za každou radu, jak ho využít. A nezapomeňte, užívat jen vnitřně (je štěstí že nijak nevoní, tak to ani neláká využít jinak). 

1 komentář:

  1. Mně přijde, že je ricinový olej dobrý snad skoro na všechno :-D . Já ho používám teda jen na vlasy, ale zjistila jsem, že je dobrý třeba i na vrásky, ale ty se mi zatím nedělají, tak jen jak nějakou najdu, tak je začnu mazat :-D .

    OdpovědětVymazat