kosmetika

kosmetika (34) krása (21) přírodní kosmetika (9) balea (8) dekorativní kosmetika (8) životní styl (8) essence (7) drzá mamina (6) parfémy (5) zdraví (4) zábava (4) hubnutí (3) nioxin (3) padání vlasů (3) péče o vlasy (3) vlasy (3) arganový olej (2) atopický ekzém (2) avon (2) chanel (2) dermacol (2) guerlain (2) hydratační (2) hádky (2) jak vybrat (2) jaro (2) kokos (2) kondicioner (2) krém (2) krém na ruce (2) masáže (2) muž (2) móda (2) oční stíny (2) parfém (2) peeling (2) rtěnka (2) saloos (2) tělové mléko (2) tělový krém (2) tělový olej (2) vztahy (2) šampon (2) žena (2) 100% olej (1) 50+ (1) Get Big Lashes (1) Triple Black (1) alkohol (1) antiperspirant (1) aroma ritual (1) aromalampa (1) auromére (1) babylove mama (1) balzám na rty (1) banán (1) beauty keratin (1) bio olej (1) bioderma (1) boj (1) byliny (1) cena (1) cookies cream (1) cukrová třtina (1) deodorant (1) dior (1) dlouhotrvající rtěnka (1) dlouhotrvající tužka (1) domácnost (1) dtangler (1) e-shopy (1) edp (1) edt (1) eveline (1) fialky (1) fluid (1) fíky (1) garden of eden (1) garnier (1) gucci (1) hubneme (1) hydratace (1) imperial (1) insolence edt (1) italský chrtík (1) jablečný ocet (1) jahody (1) jak bydlet se ženou (1) jarní únava (1) joico (1) kabelky (1) kiwi (1) kocovina (1) krepatění vlasů (1) krém proti vráskám (1) květ bavlníku (1) květiny (1) lenost (1) levandule (1) limeta (1) limetka (1) limitovaná edice (1) makeup (1) malina (1) mandle (1) maska (1) mastná pleť. (1) masážní krém (1) matující (1) max photoderm (1) med (1) mořská sůl (1) mučenka (1) máta (1) natural beauty (1) nude (1) oil repair (1) olej (1) olej z Maroka (1) olivový olej (1) omlazující krém (1) orchidej (1) originální (1) padání vlasů. (1) padělky (1) parfumerie (1) parfémová voda (1) pleva (1) pleťový olej (1) použití (1) proti bílým skvrnám na oblečení (1) pudr (1) pure fiji (1) páv (1) přírodní (1) rady (1) recepty (1) regenerace (1) repairing care (1) rexona invisible (1) ricinový olej (1) romantic (1) rossmann (1) ruce (1) růže (1) skladování (1) složení (1) složky (1) smažený sýr (1) smíšená pleť (1) soužití (1) sprchový gel (1) strie (1) suchá pleť (1) svíčky (1) světlá pleť (1) tahání vlasů (1) tangle teezer (1) tipy (1) toaletní voda (1) trvanlivost (1) tukozroutska polevka (1) typy (1) tónovací krém (1) tělový peeling (1) třešeň (1) ultra colour absolute (1) vendula london (1) vlasová péče (1) vlasový kartáč (1) vlnité vlasy (1) voděodolná řasenka (1) vosky (1) vrásky (1) vůně (1) vůně. (1) wear berries (1) wellness beauty (1) yankee candle (1) yves rocher (1) zdravý životní styl (1) zubní pasta (1) zubní péče (1) zářivé vlasy (1) úklid (1) červené vlasy (1) čokoláda (1) štětec (1)

pondělí 10. března 2014

Jak jsem začala používat rtěnku: recenze na dlouhotrvající rtěnky od Essence


Rtěnky jsem nikdy nepoužívala, když už jsem si nějakou koupila tak odstín byl děs, prostě jsem se nikdy netrefila. Jistě, můžete říct, že v drogeriích mají testery, ale ty opatlané věci, které využívají převážně cikánské děvy k rannímu líčení, bych si nikdy na pusu nedala. Další problém byl v tom, že jakákoli značka, kterou jsem si pořídila, mi rty vysušila, pálily mě a celkově mít něco na ústech bylo opravdu dost nepříjemné. Nehledě na to, proč se tím patlat, když se jednou napijete a je to fuč.

Při jednom z mých bloudění po drogeriích, kdy pro něco jdu a odnesu si úplně něco jiného, jsem objevila novou řadu dlouhotrvajících rtěnek od Essence. Barev mají spoustu a podle mě velmi povedených. Cena 59,90 mi přišla vcelku přiměřená k tomu, abych jednu z nich vyzkoušela a po tom, co zjistím, že je to stejná katastrofa jako kdykoli předtím, ji s klidným svědomím vyhodila.

Jaké ale bylo mé překvapení, když mě po nanesení na rty rtěnka nepálila, neškrábala a přišlo mi, že mám na puse spíše nějaký jelení lůj. Barvou jsem se také vcelku trefila, odstín 7 – Natural beauty (obrázek vlevo), je opravdu jemný, s maličko růžovým nádechem, no té růžové bych snesla o něco méně, ale to už jsem asi moc náročná. 

Po této zkušenosti mi to nedalo a vyrazila jsem i pro další odstín: 9 – Wear berries (obrázek vpravo). Barva je trochu křiklavější, ale ne nijak moc, s nádechem do fialova. Velké plus je, že mi skvěle ladí k mému zimnímu kabátu, čehož jsem si ani v prodejně nevšimla. 



A jak je to s tím „dlouhým trváním“? Celý den vám na rtech nevydrží, ale v klidu zvládne pár skleniček nebo rychlý oběd.  Přikládám foto po docela důkladném opláchnutí vodou.


Celkově musím říct, že tyto rtěnky jsou pro mě příjemným překvapením. Skvěle hydratují, slušně drží a na rtech jsou příjemné. Výběr odstínů je vcelku široký, takže myslím, že si vybere každá žena. Za cenu 59,90 Kč tedy podle mě opravdu dobrý kup.

Máte s těmito rtěnkami od Essence také dobré zkušenosti nebo vás naopak zklamaly a raději si připlatíte za dražší a znakovější s opravdu celodenní výdrží?  Mně nezbývá, než dát palec nahoru a možná si časem pořídit ještě jednu.


5 komentářů:

  1. O Odstínu 07 již dlouho přemýšlím. Teď vidím, že není nač čekat :) později napíšu recenzi na svůj blog, uvidí se, jestli se shodneme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě zkuste :) Je moc pěkný, jen trochu víc do růžova než bych si představovala, ale je opravdu oblíbený, většinou ho v drogerce ani nemají. Tak se budu těšit na recezi, třeba zrovna ve vašem případě malinko té růžové bude to pravé ořechové :)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Já se klepu na tmavší barvy :) Ale nechám si to až po výprodeji jestli tam něco nechytnu .. Jinak teď u mě vedou rtěnky od she :)

    Jahoda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkuste tu Wear Berries, super barva, trochu jsem se jí děsila, ale vypadá skvěle, fota dodám, měla jsem ji na bráchově maturitním plese. Ale po pravdě, když vidím všechny ty recenze holek s krásnými rty, tak se mi fotky těch mých dvou malinkatých čárek vůbec nechce publikovat :D Jinak si užijte výprodej, pro mě je to z ruky, ale fandím vám, že ulovíte něco skvělého za super cenu :) Pak napište, jak jste dopadla!

      Vymazat