kosmetika

kosmetika (34) krása (21) přírodní kosmetika (9) balea (8) dekorativní kosmetika (8) životní styl (8) essence (7) drzá mamina (6) parfémy (5) zdraví (4) zábava (4) hubnutí (3) nioxin (3) padání vlasů (3) péče o vlasy (3) vlasy (3) arganový olej (2) atopický ekzém (2) avon (2) chanel (2) dermacol (2) guerlain (2) hydratační (2) hádky (2) jak vybrat (2) jaro (2) kokos (2) kondicioner (2) krém (2) krém na ruce (2) masáže (2) muž (2) móda (2) oční stíny (2) parfém (2) peeling (2) rtěnka (2) saloos (2) tělové mléko (2) tělový krém (2) tělový olej (2) vztahy (2) šampon (2) žena (2) 100% olej (1) 50+ (1) Get Big Lashes (1) Triple Black (1) alkohol (1) antiperspirant (1) aroma ritual (1) aromalampa (1) auromére (1) babylove mama (1) balzám na rty (1) banán (1) beauty keratin (1) bio olej (1) bioderma (1) boj (1) byliny (1) cena (1) cookies cream (1) cukrová třtina (1) deodorant (1) dior (1) dlouhotrvající rtěnka (1) dlouhotrvající tužka (1) domácnost (1) dtangler (1) e-shopy (1) edp (1) edt (1) eveline (1) fialky (1) fluid (1) fíky (1) garden of eden (1) garnier (1) gucci (1) hubneme (1) hydratace (1) imperial (1) insolence edt (1) italský chrtík (1) jablečný ocet (1) jahody (1) jak bydlet se ženou (1) jarní únava (1) joico (1) kabelky (1) kiwi (1) kocovina (1) krepatění vlasů (1) krém proti vráskám (1) květ bavlníku (1) květiny (1) lenost (1) levandule (1) limeta (1) limetka (1) limitovaná edice (1) makeup (1) malina (1) mandle (1) maska (1) mastná pleť. (1) masážní krém (1) matující (1) max photoderm (1) med (1) mořská sůl (1) mučenka (1) máta (1) natural beauty (1) nude (1) oil repair (1) olej (1) olej z Maroka (1) olivový olej (1) omlazující krém (1) orchidej (1) originální (1) padání vlasů. (1) padělky (1) parfumerie (1) parfémová voda (1) pleva (1) pleťový olej (1) použití (1) proti bílým skvrnám na oblečení (1) pudr (1) pure fiji (1) páv (1) přírodní (1) rady (1) recepty (1) regenerace (1) repairing care (1) rexona invisible (1) ricinový olej (1) romantic (1) rossmann (1) ruce (1) růže (1) skladování (1) složení (1) složky (1) smažený sýr (1) smíšená pleť (1) soužití (1) sprchový gel (1) strie (1) suchá pleť (1) svíčky (1) světlá pleť (1) tahání vlasů (1) tangle teezer (1) tipy (1) toaletní voda (1) trvanlivost (1) tukozroutska polevka (1) typy (1) tónovací krém (1) tělový peeling (1) třešeň (1) ultra colour absolute (1) vendula london (1) vlasová péče (1) vlasový kartáč (1) vlnité vlasy (1) voděodolná řasenka (1) vosky (1) vrásky (1) vůně (1) vůně. (1) wear berries (1) wellness beauty (1) yankee candle (1) yves rocher (1) zdravý životní styl (1) zubní pasta (1) zubní péče (1) zářivé vlasy (1) úklid (1) červené vlasy (1) čokoláda (1) štětec (1)

středa 26. srpna 2015

Jak jsem ztratila peněženku neboli objev značky Santoro London.

Vzhledem k tomu, že už pro vás mám připravený další příspěvek drzé maminy, ale nechce se mi ho sem dávat hned po tom prvním, tak se musím pochlubit, co jsem si zase koupila. 

Bohužel se mi nějakým záhadným způsobem podařilo ztratit peněženku se všemi doklady i kartami, takže co mě zajímalo jako první? Zablokovat karty? Zařídit si nové doklady? Ne, jako první jsem začala řešit, jakou pěknou novou peněženku si koupím, až když mi došlo, že bez karty ji asi přes internet nezaplatím(jo, šlo by to internet bankingem, ale to bych na ní čekala rok), a že ta dobírka, co byla druhá volba taky neklapne, když nemám jak z karty vybrat (no jo, vymatlanost na mateřské boduje), tak jsem tedy kartu blokla a šla zařídit nové doklady. 
 
Říkala jsem si, že mi to vlastně bodne, stejně jsem potřebovala nové doklady s novým bydlištěm, ale chyba lávky, pro to, abych si zařídila občanku s novým bydlištěm, jsem si po dvou hodinách čekání na úřadě s panem uřvancem (tím myslím mého prcka, ano ten výraz jsem musela použít, abyste si vzpomněli na tu prcinu minule). No prostě jsem si musela nechat udělat novou občanku na starou adresu, abych si ji za tři týdny vyzvedla, zaplatila ji, nechala přestřihnout a nechala si udělat občanku novou se správným bydlištěm. Viva byrokracie! No vem to čert, stejně ta stará peněženka se válí někde doma, protože mi ji malej někam schoval (soudím dle toho, že jsem našla okousané karty z DM a podobně), ale už se mi ji prostě nechce hledat a hlavně nevím kde.


Po dlouhém váhání a zkoumání fleru (kde mimochodem peněženky opravdu nejsou za babku jak jsem čekala), jsem narazila na peněženku mého srdce, ano, cena není nic moc, ještě když jsem ji musela přiznat před manželem, vzhledem k tomu, že jsem ji musela zaplatit jeho kartou, ale co se dá dělat. Jedná se o peněženku od značky Santoro London, která by i vás mohla nalákat. Pokud dovolíte, zkopíruji sem info o značce, co koluje na internetu, ať víme, o co jde:

"Značka Santoro London již dávno dobyla svět a získala si nejen uznání znalců umění a designu, ale především si podmanila srdce mnoha žen! Kabelky, peněženky Gorjuss, tašky a kapesní zrcátka Santoro, ale i penály či notýsky poznáte už na první pohled. Mají naprosto jedinečný rukopis - Prostě Santoro. Něžné, romantické, křehké, mnohdy až pohádkové dívčí bytosti, které tvoří hlavní motiv, se nikdy, nikdy neokoukají.  A navíc, ačkoli jsou kabelky, tašky a peněženky skutečně výjimečné svými motivy, rozhodně to není na úkor kvality. Ta je prvotřídní ve všech směrech."



 

Jak už bylo psáno v promu značky, vyrábí kabelky, peněženky, zrcátka, futrály na brýle a všechny možné další serepetičky, co žena "nutně potřebuje" a při tom podle chlapa nepotřebuje.
Vzhledem k tomu, že mi vytoužená peněženka dnes dorazila, můžu ji zhodnotit. Provedení je opravdu povedené. Krásné barvy, kvalita výroby je vidět už jen pouhým okem, nikde nic není nakřivo, nikde se nic neodlupuje, no myslím, že budu spokojená. 

Abych to shrnula, pokud si potřebujete udělat radost, manželovi nebo partnerovi o tom moc neříkejte ale určitě se nechte inspirovat. Máte jistotu, že peněženku nebo kabelku jako vy nebude mít deset dalších žen okolo. A pokud si opravdu fandíte, že nic takového nepotřebujete, určitě je to alespoń pěkné na pohled :)

P. S. omlouvám se za roztěkanost obrázků, odkaz drzý maminy se mi už podařilo spravit, tak brzy zmáknu i tohle, holt mateřská vygumovanost.



1 komentář:

  1. Peněženky jsou krásné, ale tak pro moji dceru, já bych si s takovou peněženkou připadala docela hloupě. Já mám klasickou béžovou koženou peněženku a jsem s ní spokojená. Je kvalitní, takže nepředpokládám, že by se mi v nejbližší době rozpadla a já jsem tak musela vybírat novou.

    OdpovědětVymazat