kosmetika

kosmetika (34) krása (21) přírodní kosmetika (9) balea (8) dekorativní kosmetika (8) životní styl (8) essence (7) drzá mamina (6) parfémy (5) zdraví (4) zábava (4) hubnutí (3) nioxin (3) padání vlasů (3) péče o vlasy (3) vlasy (3) arganový olej (2) atopický ekzém (2) avon (2) chanel (2) dermacol (2) guerlain (2) hydratační (2) hádky (2) jak vybrat (2) jaro (2) kokos (2) kondicioner (2) krém (2) krém na ruce (2) masáže (2) muž (2) móda (2) oční stíny (2) parfém (2) peeling (2) rtěnka (2) saloos (2) tělové mléko (2) tělový krém (2) tělový olej (2) vztahy (2) šampon (2) žena (2) 100% olej (1) 50+ (1) Get Big Lashes (1) Triple Black (1) alkohol (1) antiperspirant (1) aroma ritual (1) aromalampa (1) auromére (1) babylove mama (1) balzám na rty (1) banán (1) beauty keratin (1) bio olej (1) bioderma (1) boj (1) byliny (1) cena (1) cookies cream (1) cukrová třtina (1) deodorant (1) dior (1) dlouhotrvající rtěnka (1) dlouhotrvající tužka (1) domácnost (1) dtangler (1) e-shopy (1) edp (1) edt (1) eveline (1) fialky (1) fluid (1) fíky (1) garden of eden (1) garnier (1) gucci (1) hubneme (1) hydratace (1) imperial (1) insolence edt (1) italský chrtík (1) jablečný ocet (1) jahody (1) jak bydlet se ženou (1) jarní únava (1) joico (1) kabelky (1) kiwi (1) kocovina (1) krepatění vlasů (1) krém proti vráskám (1) květ bavlníku (1) květiny (1) lenost (1) levandule (1) limeta (1) limetka (1) limitovaná edice (1) makeup (1) malina (1) mandle (1) maska (1) mastná pleť. (1) masážní krém (1) matující (1) max photoderm (1) med (1) mořská sůl (1) mučenka (1) máta (1) natural beauty (1) nude (1) oil repair (1) olej (1) olej z Maroka (1) olivový olej (1) omlazující krém (1) orchidej (1) originální (1) padání vlasů. (1) padělky (1) parfumerie (1) parfémová voda (1) pleva (1) pleťový olej (1) použití (1) proti bílým skvrnám na oblečení (1) pudr (1) pure fiji (1) páv (1) přírodní (1) rady (1) recepty (1) regenerace (1) repairing care (1) rexona invisible (1) ricinový olej (1) romantic (1) rossmann (1) ruce (1) růže (1) skladování (1) složení (1) složky (1) smažený sýr (1) smíšená pleť (1) soužití (1) sprchový gel (1) strie (1) suchá pleť (1) svíčky (1) světlá pleť (1) tahání vlasů (1) tangle teezer (1) tipy (1) toaletní voda (1) trvanlivost (1) tukozroutska polevka (1) typy (1) tónovací krém (1) tělový peeling (1) třešeň (1) ultra colour absolute (1) vendula london (1) vlasová péče (1) vlasový kartáč (1) vlnité vlasy (1) voděodolná řasenka (1) vosky (1) vrásky (1) vůně (1) vůně. (1) wear berries (1) wellness beauty (1) yankee candle (1) yves rocher (1) zdravý životní styl (1) zubní pasta (1) zubní péče (1) zářivé vlasy (1) úklid (1) červené vlasy (1) čokoláda (1) štětec (1)

středa 26. srpna 2015

Drzá mamina podruhé: Drzej fotr se učí a já jsem kráva.


Než začnu pořádně rozebírat příhody a postřehy drzé maminy, určitě by se slušelo prohodit pár slov i o drzém fotrovi, kterého mám doma. Přeci jen, chlapi jsou údajně pány tvorstva, tak by byl hřích se alespoň nezmínit.

Takže, doma mám drzého fotra, který je víc mateřský typ než já, s dítětem má svatou trpělivost a Lukášek – můj prcek – je jeho miláček. No samozřejmě jen do té doby, mež s ním zůstane sám doma, to totiž zjistí, že to dítě nemůže být jeho, protože on, jako pyšný otec, přeci tolik nezvrací (ani po několika vodkách), jeho mluva je také rozumnější (i po několika vodkách) a dokonce se umí i lépe pohybovat (i po několika vodkách). Každopádně se ani tak často nebudí... to s těma vodkama vynechám, po těch většinou spí až moc.

Takže když přeskočím několik příspěvků předem k věku, kdy fotr poprvé mrňouse hlídal, tak i sám musí uznat, že to byl pro něj šok. Nejen proto, že to dítě nebylo pořád tak vysmáté, jak viděl v tu chvíli po práci než šel malý spinkat, ale taky co je s takovým uzlíčkem, teď už hyperaktivistou, za starosti a jakou pozornost vyžaduje.

No tak k věci...
Po dlouhém šestinedělí jsem se těšila, až konečně někam vyrazím, dokonce, jelikož v té době jsem ještě kojila, musela jsem se donutit použít tu věc, zvanou odsávačka. No, řeknu to na rovinu, připadala jsem si jak kráva. V té chvíli, co jsem ten blázinec použila, jsem si říkala, že už nikdy nebudu pít mléko od kraviček, protože jestli je to pro ně takový psycho, jako pro mě, tak teda potěš koště. No, zmákla jsem to (po tom, co jsem vypila asi sto litrů vody a čtyři hodiny se nahřívala ve sprše, zasloužilé matky vědí), malý měl co jíst, tak jsem z vesela mohla vyrazit. Samozřejmě ne jako za mlada, do tří hodin (slovy tři hodiny, ne do tří do rána!) jsem musela být zpátky, ale už ta cesta autobusem, kdy jsem nemusela houpat naštvané mimino, pro mě bylo něco jako nebe. Taky jsem se nezapomněla náležitě zmalovat, jako, že oční linka nad pusou a tak podobně, protože za dobu mateřské zblblosti doma jsem i zapomněla, jak se používá řasenka a jestli rtěnka je na vlasy nebo slouží jako náušnice.

Problém na sebe samozřejmě nenechal dlouho čekat, pár minut po příjezdu do města mi volá muž, že malý prostě to mléko pít nebude, že už to do něj cpe dobu, ale on ho nechce. Nespoléhala jsem na to, že se tomu ubrečenému uzlíčku, co ještě prd vidí a vnímá, po mně stýzká, i když v té chvíli by mě to potěšilo, ale hledala jsem další důvody.

Dal jsi mu to do správné lahve? Docela hloupá otázka, lahev jsme měli jen jednu, tu, kterou jsem pro ten případ, že budu moci utéct ven, důkladně ozkoušela a malého velice zaujala a pil z ní, tak to nenaznačovalo zásadní probém. Odpověď zněla ANO, pokud tedy nepije z nějakého zvlášního hrníčku s kytičkami, což byla narážka na mě, protože když něco piju, a jsou na tom kytičky, chutná to mnohem lépe. Druhá otázka zněla, zda má opravdu hlad. Řev v pozadí mi prozradil, že tuto otázku opravdu pokládám velmi zbytečně. V té chvíli jsem se ocitla v úzkých, mateřský instinkt mi velel běžet domů rychlostí alespoň sto kílometrů v hodině, ale ta zašláplá věc ve mně, co má ráda společnost, mě nabádala vykašli se na to a nech ho v tom vykoupat. Tak jsem se chvíli odmlčela, ale v hlavě mi to pořád šrotovalo. Když jsem odcházela, mléko v lahvi jsem dala do ledničky. Řekla co s ním, a šla. Tak co může být špatně? 

No nakonec jsem se zasekla u té ledničky a hned jsem volala. A ohřál jsi mu to mlíko? Chvíle ticha... nooo a jak že má být teplý? No kydni si to na ruku a nějak rozumně, dál se mi odpovědi nedostalo, manžel zavěsil. Tak už jsem mohla jen uvažovat, jestli je to mléko tak horké, že vzplál nebo tak studené, že umrzl. No, bylo studené, takže náš mimiňák ho, kupodivu, odmítal. Tímto bych si dovolila poučení. Pokud vysvětlujete chlapovi co s dítětem, omezte se na cca 10 sekund. To je doba, co vnímá, zbytek si přehrává v hlavě svoji oblíbenou hru nebo písničku případně pokud spolu nejste dlouho, přemýšlí, co večer provedete. Mléko z ledničky samozřejmě neohřál, ale doteď se brání tím, že problém byl v ohřívačce. Tak co na to říct, jsem tak drzá mamina, že jsem nejela domů to zkontrolovat, nechala jsem chlapy, at se s tím poperou, dítě i manžel přežili, a tak to má být. A jak drzej fotr a přebalování a další mateřské povinnosti? To zase někdy příště, ať vás moc nenamlsám.

Vy, co máte děti, nechali jste je i v útlém věku někdy s manželem či přítelem o samotě? A jak to dopadlo? Přiznám se, že mám ještě spoustu pěkných historek, ale ráda bych si přečetla i další od vás.

3 komentáře:

  1. Jako by jsi mi s tou odsávačkou mluvila z suše.. Nesnášela jsem to! Hodinu jsem to mačkala jako blázen a odsála jsem sotva 50 ml... Ještě, že už tohle máme za sebou, co? :) Jinak táta hlídal zatím asi 3x za 10 měsíců, z toho dvakrát syn spal, a potřetí to nějak zvládli bez krmení ... Ale když vidím, že přítel je taky občas starostlivější než já, možná by mu to mlíko udělal ještě lepší :D

    OdpovědětVymazat
  2. V rámci zachování psychické a fyzické pohody jsem v synových asi dvou měsících odjela na nákup, za prvé jsem potřebovala kalhoty na mou mezivelikost (všechny byly buď už velké nebo ještě malé) a taky jsem měla akutní potřebu udělat něco jen a jen pro sebe... Muž vyzbrojen vším potřebným a náležitě poučen vše docela zvládl, až jsem se divila - přišla jsem domů a oba spali k sobě přitulení :) nakonec jsem v synových 4 měsících začala chodit na kurz břišního tance (vždy se mi to líbilo, tak jsem si řekla, že proč vlastně teď nezačít) a manžel prostě doma fungovat musel.. myslím, že mu to ani nevadilo, i když mi ho malého hned předal a sednul k pc, aby se odreagoval :D na 7 měsících jsem si přidala ještě 1x týdně angličtinu, plus cca jednou do měsíce posezení s mými bezdětnými kamarádkami - mám z naší party dítě jako první a vyloženě mi ty večery svědčí :)

    Jinak muž mi několikrát řekl, že mám jeho obdiv, protože on by celé dlouhé dny s malým prý "nedal" - odpovídám, že mně ale nic jiného nezbývá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No opravdu to není jednoduché, já se to snažím podávat vtipným drzým stylem, ale lhala bych, kdybych napsala, že z toho občas - dost často - nejsem na prášky a na odpis :D Já jsem si zase vydobila, že jednou týdně jdu s kamarádkou na víno, kafčo, na nákupy, no prostě pryč, jinak už by bylo po mně :D

      Vymazat