kosmetika

kosmetika (34) krása (21) přírodní kosmetika (9) balea (8) dekorativní kosmetika (8) životní styl (8) essence (7) drzá mamina (6) parfémy (5) zdraví (4) zábava (4) hubnutí (3) nioxin (3) padání vlasů (3) péče o vlasy (3) vlasy (3) arganový olej (2) atopický ekzém (2) avon (2) chanel (2) dermacol (2) guerlain (2) hydratační (2) hádky (2) jak vybrat (2) jaro (2) kokos (2) kondicioner (2) krém (2) krém na ruce (2) masáže (2) muž (2) móda (2) oční stíny (2) parfém (2) peeling (2) rtěnka (2) saloos (2) tělové mléko (2) tělový krém (2) tělový olej (2) vztahy (2) šampon (2) žena (2) 100% olej (1) 50+ (1) Get Big Lashes (1) Triple Black (1) alkohol (1) antiperspirant (1) aroma ritual (1) aromalampa (1) auromére (1) babylove mama (1) balzám na rty (1) banán (1) beauty keratin (1) bio olej (1) bioderma (1) boj (1) byliny (1) cena (1) cookies cream (1) cukrová třtina (1) deodorant (1) dior (1) dlouhotrvající rtěnka (1) dlouhotrvající tužka (1) domácnost (1) dtangler (1) e-shopy (1) edp (1) edt (1) eveline (1) fialky (1) fluid (1) fíky (1) garden of eden (1) garnier (1) gucci (1) hubneme (1) hydratace (1) imperial (1) insolence edt (1) italský chrtík (1) jablečný ocet (1) jahody (1) jak bydlet se ženou (1) jarní únava (1) joico (1) kabelky (1) kiwi (1) kocovina (1) krepatění vlasů (1) krém proti vráskám (1) květ bavlníku (1) květiny (1) lenost (1) levandule (1) limeta (1) limetka (1) limitovaná edice (1) makeup (1) malina (1) mandle (1) maska (1) mastná pleť. (1) masážní krém (1) matující (1) max photoderm (1) med (1) mořská sůl (1) mučenka (1) máta (1) natural beauty (1) nude (1) oil repair (1) olej (1) olej z Maroka (1) olivový olej (1) omlazující krém (1) orchidej (1) originální (1) padání vlasů. (1) padělky (1) parfumerie (1) parfémová voda (1) pleva (1) pleťový olej (1) použití (1) proti bílým skvrnám na oblečení (1) pudr (1) pure fiji (1) páv (1) přírodní (1) rady (1) recepty (1) regenerace (1) repairing care (1) rexona invisible (1) ricinový olej (1) romantic (1) rossmann (1) ruce (1) růže (1) skladování (1) složení (1) složky (1) smažený sýr (1) smíšená pleť (1) soužití (1) sprchový gel (1) strie (1) suchá pleť (1) svíčky (1) světlá pleť (1) tahání vlasů (1) tangle teezer (1) tipy (1) toaletní voda (1) trvanlivost (1) tukozroutska polevka (1) typy (1) tónovací krém (1) tělový peeling (1) třešeň (1) ultra colour absolute (1) vendula london (1) vlasová péče (1) vlasový kartáč (1) vlnité vlasy (1) voděodolná řasenka (1) vosky (1) vrásky (1) vůně (1) vůně. (1) wear berries (1) wellness beauty (1) yankee candle (1) yves rocher (1) zdravý životní styl (1) zubní pasta (1) zubní péče (1) zářivé vlasy (1) úklid (1) červené vlasy (1) čokoláda (1) štětec (1)

sobota 29. srpna 2015

Akta X? Ne, drzá mamina neviděla UFO, ale píše o něčem podobném.


Koukali jste někdy na Akta X? Nebo máte rádi (rády) horory a podobné blázniviny? Přijďte k nám domů a užijete si do sytosti. Lochnesská příšera, kterou tedy mimochodem naleznete na Wikipedii jako Lochnesskou nestvůru, Yeti, upíři, zombíci, ufoni, no co vás napadne, myslíte, že je to scifi? Že to v reálu nepotkáte a nepoznáte? Také jsem si říkala, že nic takového jen tak při procházce životem nepotkám, ale najednou... no držte se... potkala jsem dítě, co nikdy nespí, a to přímo u mě doma. A co s tím? No musím se samozřejmě s vámi o tento velmi zásadní zážitek podělit. Není to pro slabé nátury, takže děti odveďte do postýlek, domácím mazlíčkům zastřete zrak a jdeme na to.

Další díl drzé maminy je o tom, že mám dítě, co NIKDY nespí. Myslíte si, že vám miminko, předškolák, školák, puberťák, nebo třeba že i vy spí málo? Nic nemá na mého Lukáška. V nějaké chytré literatuře – rozuměj tím, co Lůca coby drzá mamina našla na netu a dlouho hledala něco, co by jí dalo za pravdu, – jsem se dočetla, že děti spí takto. Novorozenec spí až dvacet hodin denně, no to zní docela příjemně, ne? Koncem třetího měsíce prý deset hodin plus třikrát denně alespoň 1.5 hodiny (vše je to myšleno v součtu), a pokud v tomto poučování mohu pokračovat, prostě můj aktivista, kterému je devět měsíců, by měl teď spát dvakrát denně alespoň hodinku plus aspoň deset hodin v noci, ale to je u nás asi utopie. To samozřejmě ještě není na to, že bychom měli volat Muldera a Scullyovou :D To ještě není ta správná krize.

Na to, že děti mají spát i přes den, jsem kápla na netu, říkala jsem si, že to musí být nějaký omyl, ale opakovalo se to na několika stránkách a i pár doktorů potvrdilo, že je to holt potřeba. Tak asi jo, ale nevím, jestli si ti doktoři to malé stvoření, co mi běhá po bytě, tím teď nemyslím našeho italského chrtíka, náhodou nespletli se mnou. Moje dítě totiž nepotřebuje spát. A jak to vím tak jistě?

To, že moje dítě nespí přes den je velmi zřetelné, jsem s ním celý čas, a prostě nespí. Teda, zjistila jsem, že si dává „spací pauzy“, což znamená, že na dvě sekundy hodí hlavu k psovi do pelechu, na gauč nebo ideálně na roh stolu, to jsou asi ty mikropauzy, které nutně potřebuje. Ale prostě přes den spát nebude. Neřešila jsem to, drzá mamina toho vydrží hodně, tak co by nezmákla den s panem aktivistou bez vrásek (mám nový krém proti vráskám, to zas v příštím kosmetickém příspěvku).
Prostě abych se dostala k tomu, co by měl vyšetřovat Mulder, mimochodem David Duchovny je podle mě velmi sexy herec, kdyby nás přišel vyšetřovat, neměla bych nic proti, no prostě když už někdo, tak zrovna on by měl vědět, že moje dítě nespí. A ne jen, že nespí podle limitů, proč taky, každé dítě je jiné, ale on nespí vůbec.

Dnes dopoledne, když jsem šla venčit psa, tak se mi podařilo si zvrknout kotník, no přiznám se bez mučení, čučela jsem na facebook, kolik lidí čučelo na můj minulej článek a nějak jsem nespočítala schody. Takže ještě teď večer mručím bolestí nohy a nespím. Každopádně jsem se dozvěděla divnou věc, naše dítě nespí ani v noci. Uložím ho, dělá, že spí, ale jen čeká, až usneme, a jde si hrát, budou tři ráno a pořád si hraje a povídá v postýlce (umí jen ajajajajaj a něco jako ježiš, ale fakt nevím, kde to sebral), každopádně, to, co povídá, není důležité, jen to, že ani po celém dni nespí.

Myslím, že bych se měla začít bát, aby mi ho nesebral nějakej lovec od Coca Coly, Red Bulu nebo tak něco, aby zjistil, v čem to je. Tohle přeci nemůže být normální. Každý přeci někdy musí spát, nebo ne? Příkrmy vařím striktně doma, takže cukr a kofejn mi do nich nikdo za zády necpe. Takže co?

Pokud někdo máte nějakou radu na to, aby dítě, alespoň jednou za den alespoň na deset minut usnulo, sem s ním Ale rady babiček jako odvar z máku atd neberu. Tímto zdravím Akta X, a vyřešte to už!!!!! Prosím :D

Žádné komentáře:

Okomentovat