kosmetika

kosmetika (34) krása (21) přírodní kosmetika (9) balea (8) dekorativní kosmetika (8) životní styl (8) essence (7) drzá mamina (6) parfémy (5) zdraví (4) zábava (4) hubnutí (3) nioxin (3) padání vlasů (3) péče o vlasy (3) vlasy (3) arganový olej (2) atopický ekzém (2) avon (2) chanel (2) dermacol (2) guerlain (2) hydratační (2) hádky (2) jak vybrat (2) jaro (2) kokos (2) kondicioner (2) krém (2) krém na ruce (2) masáže (2) muž (2) móda (2) oční stíny (2) parfém (2) peeling (2) rtěnka (2) saloos (2) tělové mléko (2) tělový krém (2) tělový olej (2) vztahy (2) šampon (2) žena (2) 100% olej (1) 50+ (1) Get Big Lashes (1) Triple Black (1) alkohol (1) antiperspirant (1) aroma ritual (1) aromalampa (1) auromére (1) babylove mama (1) balzám na rty (1) banán (1) beauty keratin (1) bio olej (1) bioderma (1) boj (1) byliny (1) cena (1) cookies cream (1) cukrová třtina (1) deodorant (1) dior (1) dlouhotrvající rtěnka (1) dlouhotrvající tužka (1) domácnost (1) dtangler (1) e-shopy (1) edp (1) edt (1) eveline (1) fialky (1) fluid (1) fíky (1) garden of eden (1) garnier (1) gucci (1) hubneme (1) hydratace (1) imperial (1) insolence edt (1) italský chrtík (1) jablečný ocet (1) jahody (1) jak bydlet se ženou (1) jarní únava (1) joico (1) kabelky (1) kiwi (1) kocovina (1) krepatění vlasů (1) krém proti vráskám (1) květ bavlníku (1) květiny (1) lenost (1) levandule (1) limeta (1) limetka (1) limitovaná edice (1) makeup (1) malina (1) mandle (1) maska (1) mastná pleť. (1) masážní krém (1) matující (1) max photoderm (1) med (1) mořská sůl (1) mučenka (1) máta (1) natural beauty (1) nude (1) oil repair (1) olej (1) olej z Maroka (1) olivový olej (1) omlazující krém (1) orchidej (1) originální (1) padání vlasů. (1) padělky (1) parfumerie (1) parfémová voda (1) pleva (1) pleťový olej (1) použití (1) proti bílým skvrnám na oblečení (1) pudr (1) pure fiji (1) páv (1) přírodní (1) rady (1) recepty (1) regenerace (1) repairing care (1) rexona invisible (1) ricinový olej (1) romantic (1) rossmann (1) ruce (1) růže (1) skladování (1) složení (1) složky (1) smažený sýr (1) smíšená pleť (1) soužití (1) sprchový gel (1) strie (1) suchá pleť (1) svíčky (1) světlá pleť (1) tahání vlasů (1) tangle teezer (1) tipy (1) toaletní voda (1) trvanlivost (1) tukozroutska polevka (1) typy (1) tónovací krém (1) tělový peeling (1) třešeň (1) ultra colour absolute (1) vendula london (1) vlasová péče (1) vlasový kartáč (1) vlnité vlasy (1) voděodolná řasenka (1) vosky (1) vrásky (1) vůně (1) vůně. (1) wear berries (1) wellness beauty (1) yankee candle (1) yves rocher (1) zdravý životní styl (1) zubní pasta (1) zubní péče (1) zářivé vlasy (1) úklid (1) červené vlasy (1) čokoláda (1) štětec (1)

středa 9. dubna 2014

Voňavé balzámy na rty Balea.

Jak už jste si asi všimli, kosmetiku značky Balea z DM mám moc ráda. Je to hned z několika důvodů: většina produktů krásně voní, cena je velmi nízká a kvalita velmi dobrá.

Jedna z věcí, kterých nemám nikdy dost, jsou tyčinky na rty. A není to jen proto, že, jak už jste si mohli přečíst v minulém článku, mému pejskovi všechny kosmetické produkty moc chutnají a po tom, co se mi naučil rozepínat kabelku a jelení loje z ní vytahovat a požírat, mám spotřebu ještě větší. Hlavní důvod je, že mi rty často praskají a to nejenom v zimě, takže je fajn mít po ruce nějakého pomocníka, ať už v kabelce, v práci na stole nebo prostě všude, kde je potřeba.

Poslední dobou jsem si oblíbila tyčinky na rty právě od značky Balea. Stojí třicet korun a vyrábí se v mnoha „příchutích“ nebo spíše vůních.

Největšími novinkami jsou balzám na rty s vůní třešně a z limitované edice mandlový balzám.  Oba mám samozřejmě už doma, protože jsem na ně byla moc zvědavá. Třešňový voní opravdu hodně, ale mně se ta třešňová vůně moc líbí, takže mi to nevadí. Pro ty, co nemají rádi silné parfemace, určitě nedoporučuji. Barvy tyčinky se nebojte, na rtech vůbec není vidět, takže nehrozí, že byste měli červenou pusu jako Marfuša. Mandlový lůj voní tak marcipánovo-mandličkově, pro mě také moc příjemná vůně, ale pro ty, co neradi sladké to nebude to pravé ořechové – vlastně spíše mandlové. Oba výrobky příjemně hydratují, takže svůj primární účel splňují dokonale.

Pokud to přeci jen na voňavé pecky nevidíte, můžete vybírat dál. Fialová péče s bambuckým máslem voní docela jemně a ze všech mnou zkoušených tyčinek od firmy Balea hydratuje nejlépe, používám ji na noc. Světle modrý pomocník „Sensitive“ nevoní skoro vůbec a hydratuje tak průměrně, ale to je také člověk od člověka, v dost recenzích jsem četla na hydrataci velké nadšení.

Poslední, který na fotce najdete, je medový, který jsem měla dlouhou dobu jako nejoblíbenější, bohužel jsem ho v poslední době v DM neviděla, takže je možné, že už ani nebude, proto asi nemá cenu se o něm dlouze rozepisovat. Prostě voněl jako med.

Máte s těmito balzámy také dobré zkušenosti nebo raději kupujete obyčejné a neparfemované? Znám hodně lidí, kteří na „obyč“ jelení lůj nedají dopustit a tyhle barevné a převoněné jsou pro ně jen vyhozené peníze.  Já jsem s nimi naopak moc spokojena, různé vůně, barvy, … no prostě mám tyto drobnosti ráda.


Žádné komentáře:

Okomentovat