kosmetika

kosmetika (34) krása (21) přírodní kosmetika (9) balea (8) dekorativní kosmetika (8) životní styl (8) essence (7) drzá mamina (6) parfémy (5) zdraví (4) zábava (4) hubnutí (3) nioxin (3) padání vlasů (3) péče o vlasy (3) vlasy (3) arganový olej (2) atopický ekzém (2) avon (2) chanel (2) dermacol (2) guerlain (2) hydratační (2) hádky (2) jak vybrat (2) jaro (2) kokos (2) kondicioner (2) krém (2) krém na ruce (2) masáže (2) muž (2) móda (2) oční stíny (2) parfém (2) peeling (2) rtěnka (2) saloos (2) tělové mléko (2) tělový krém (2) tělový olej (2) vztahy (2) šampon (2) žena (2) 100% olej (1) 50+ (1) Get Big Lashes (1) Triple Black (1) alkohol (1) antiperspirant (1) aroma ritual (1) aromalampa (1) auromére (1) babylove mama (1) balzám na rty (1) banán (1) beauty keratin (1) bio olej (1) bioderma (1) boj (1) byliny (1) cena (1) cookies cream (1) cukrová třtina (1) deodorant (1) dior (1) dlouhotrvající rtěnka (1) dlouhotrvající tužka (1) domácnost (1) dtangler (1) e-shopy (1) edp (1) edt (1) eveline (1) fialky (1) fluid (1) fíky (1) garden of eden (1) garnier (1) gucci (1) hubneme (1) hydratace (1) imperial (1) insolence edt (1) italský chrtík (1) jablečný ocet (1) jahody (1) jak bydlet se ženou (1) jarní únava (1) joico (1) kabelky (1) kiwi (1) kocovina (1) krepatění vlasů (1) krém proti vráskám (1) květ bavlníku (1) květiny (1) lenost (1) levandule (1) limeta (1) limetka (1) limitovaná edice (1) makeup (1) malina (1) mandle (1) maska (1) mastná pleť. (1) masážní krém (1) matující (1) max photoderm (1) med (1) mořská sůl (1) mučenka (1) máta (1) natural beauty (1) nude (1) oil repair (1) olej (1) olej z Maroka (1) olivový olej (1) omlazující krém (1) orchidej (1) originální (1) padání vlasů. (1) padělky (1) parfumerie (1) parfémová voda (1) pleva (1) pleťový olej (1) použití (1) proti bílým skvrnám na oblečení (1) pudr (1) pure fiji (1) páv (1) přírodní (1) rady (1) recepty (1) regenerace (1) repairing care (1) rexona invisible (1) ricinový olej (1) romantic (1) rossmann (1) ruce (1) růže (1) skladování (1) složení (1) složky (1) smažený sýr (1) smíšená pleť (1) soužití (1) sprchový gel (1) strie (1) suchá pleť (1) svíčky (1) světlá pleť (1) tahání vlasů (1) tangle teezer (1) tipy (1) toaletní voda (1) trvanlivost (1) tukozroutska polevka (1) typy (1) tónovací krém (1) tělový peeling (1) třešeň (1) ultra colour absolute (1) vendula london (1) vlasová péče (1) vlasový kartáč (1) vlnité vlasy (1) voděodolná řasenka (1) vosky (1) vrásky (1) vůně (1) vůně. (1) wear berries (1) wellness beauty (1) yankee candle (1) yves rocher (1) zdravý životní styl (1) zubní pasta (1) zubní péče (1) zářivé vlasy (1) úklid (1) červené vlasy (1) čokoláda (1) štětec (1)

sobota 22. února 2014

Jablečný ocet – zabiják přebytečných kil a přítel pro vaše zdraví


Neznám ženu, která by byla spokojená se svou postavou, malá prsa, velký zadek, tlusté ruce, … no každá z nás má něco, čeho by se ráda zbavila nebo naopak něco, po čem touží, aby povyrostlo. Já osobně neholduji trendu vychrtlých průhledných modelek, které vypadají jako smrtky nad hrobem, ale ať si každá žena dělá se svým tělem, co chce. Na druhou stranu by mi také nevadilo nějaké to kilečko shodit, po hormonální antikoncepci mi vyrostla prsa, což jako velký problém nevidím, ale bohužel se toho zvětšilo víc, a jsou to partie, které klidně mohly zůstat v původní velikosti.

Nejsem člověk, co by zkoušel drastické diety, které nejsou zdravé ani účinné, stejně jako předražené prášky co slibují zázraky, kterých by snad ani Ježíš nebyl schopen. Nedávno jsem si vzpomněla na moji maminku, která před několika lety pila jablečný ocet a pochvalovala si, jak jí šla pěkně váha dolů, také jsem to vyzkoušela, ale chuť octa byla tak hnusná, že jsem to po dvou dnech zbaběle vzdala. Probrouzdala jsem pár stránek a rozhodla se pro druhý pokus. Vyrazila jsem do DM a koupila jablečný ocet od firmy Alnatura. Jeho cena je kolem padesáti korun, takže jsem byla smířená s tím, že když se nebude dát pozřít, skončí rychle v koši.

První pokus byl podle pokynů, co jsem našla na několika diskuzích – ráno lžíci jablečného octa do sklenice vody před prvním jídlem. Tak tohle ale opravdu nejde, na lačný žaludek do sebe lít ocet vůbec není dobrý nápad, trochu utrpení pro krásnou postavu bych snesla, ale pachuť jablečného octa ještě dlouho i po jídle, to na mě bylo moc. Zvolila jsem tedy vlastní metodu  - půllitr vody a do ní tak nějak podle oka, jak je to pro koho pitelné, jablečný ocet a pít několikrát během dne. Časový harmonogram nedokážu uvést, prostě když jsem si zrovna vzpomněla, tak jsem se napila. A světe div se, po pár dnech jsem opravdu zaznamenala váhový úbytek, po dvou týdnech jsem dopnula kalhoty, u kterých jsem v to ani nedoufala.

Pokud je pro vás pití octa nepředstavitelné, že ho prostě ani za nic nepozřete, nezoufejte, stačí přidat lžičku medu nebo si s ním udělat drink s citronem, pomerančem nebo čímkoli, co chuť pití zlepší a jako plus naberete další vitamíny. Jestliže to prostě nejde, můžete zkusit jablečný ocet ve formě tablet, ale podle mé zkušenosti se očekávané zázraky bohužel nedostaví.

Jablečných octů je spousta, ale doporučuji ten od firmy Alnatura, který naleznete jen v drogerii Dm. Jeho chuť je o dost lepší než u dalších, které jsem měla možnost vyzkoušet a je stoprocentně přírodní.


Jestli ještě pořád váháte, jestli jablečný ocet koupit nebo ne, měli byste zvážit i jeho další přednosti:
  • Použití jablečného octa po umytí vlasů pomáhá zvýšit jejich lesk a jsou i pevnější
  • Když si budete potírat zuby jablečným octem, může vám pomoci odstranit z nich nežádoucí skvrny
  • Pokud se po zimě cítíte unaveně a tak nějak přeplněně, pomůže vám s přírodní detoxikací organizmu
  • Mnoho lidí doporučuje ocet použít i jako přírodní čistič koupelny, to jsem ale nezkoušela tak nemůžu soudit
  • Někde jsem se dočetla, že pomůže i s blechami u vašich domácích mazlíčků, stačí zředit 1:1 s vodou a nastříkat
A nesmím zapomenout na jeho vliv na zdraví – kromě toho, že zlepšuje metabolismus a zabraňuje kažení zubů, prý také zlepšuje srážlivost krve a je vhodný i pro diabetiky.

Tak co, kdo z vás poběží hned v pondělí do DM na nákup? Budu ráda, když mi sem napíšete, jestli jste se donutili jablečný ocet pravidelně pít a také, zda to něco (dobrého) provedlo s vaší postavou nebo odblešilo pejska. Neslibuji vám tu zázrak, jen doporučuji zdravého pomocníka, co určitě stojí za zkoušku. Při nejhorším ho využijete do zálivky na salát.

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Mně to zabralo a je to za pár kaček, při nejhorším tě to pročistí, to je taky fajn takhle při brzkém jaru :D

      Vymazat