kosmetika

kosmetika (34) krása (21) přírodní kosmetika (9) balea (8) dekorativní kosmetika (8) životní styl (8) essence (7) drzá mamina (6) parfémy (5) zdraví (4) zábava (4) hubnutí (3) nioxin (3) padání vlasů (3) péče o vlasy (3) vlasy (3) arganový olej (2) atopický ekzém (2) avon (2) chanel (2) dermacol (2) guerlain (2) hydratační (2) hádky (2) jak vybrat (2) jaro (2) kokos (2) kondicioner (2) krém (2) krém na ruce (2) masáže (2) muž (2) móda (2) oční stíny (2) parfém (2) peeling (2) rtěnka (2) saloos (2) tělové mléko (2) tělový krém (2) tělový olej (2) vztahy (2) šampon (2) žena (2) 100% olej (1) 50+ (1) Get Big Lashes (1) Triple Black (1) alkohol (1) antiperspirant (1) aroma ritual (1) aromalampa (1) auromére (1) babylove mama (1) balzám na rty (1) banán (1) beauty keratin (1) bio olej (1) bioderma (1) boj (1) byliny (1) cena (1) cookies cream (1) cukrová třtina (1) deodorant (1) dior (1) dlouhotrvající rtěnka (1) dlouhotrvající tužka (1) domácnost (1) dtangler (1) e-shopy (1) edp (1) edt (1) eveline (1) fialky (1) fluid (1) fíky (1) garden of eden (1) garnier (1) gucci (1) hubneme (1) hydratace (1) imperial (1) insolence edt (1) italský chrtík (1) jablečný ocet (1) jahody (1) jak bydlet se ženou (1) jarní únava (1) joico (1) kabelky (1) kiwi (1) kocovina (1) krepatění vlasů (1) krém proti vráskám (1) květ bavlníku (1) květiny (1) lenost (1) levandule (1) limeta (1) limetka (1) limitovaná edice (1) makeup (1) malina (1) mandle (1) maska (1) mastná pleť. (1) masážní krém (1) matující (1) max photoderm (1) med (1) mořská sůl (1) mučenka (1) máta (1) natural beauty (1) nude (1) oil repair (1) olej (1) olej z Maroka (1) olivový olej (1) omlazující krém (1) orchidej (1) originální (1) padání vlasů. (1) padělky (1) parfumerie (1) parfémová voda (1) pleva (1) pleťový olej (1) použití (1) proti bílým skvrnám na oblečení (1) pudr (1) pure fiji (1) páv (1) přírodní (1) rady (1) recepty (1) regenerace (1) repairing care (1) rexona invisible (1) ricinový olej (1) romantic (1) rossmann (1) ruce (1) růže (1) skladování (1) složení (1) složky (1) smažený sýr (1) smíšená pleť (1) soužití (1) sprchový gel (1) strie (1) suchá pleť (1) svíčky (1) světlá pleť (1) tahání vlasů (1) tangle teezer (1) tipy (1) toaletní voda (1) trvanlivost (1) tukozroutska polevka (1) typy (1) tónovací krém (1) tělový peeling (1) třešeň (1) ultra colour absolute (1) vendula london (1) vlasová péče (1) vlasový kartáč (1) vlnité vlasy (1) voděodolná řasenka (1) vosky (1) vrásky (1) vůně (1) vůně. (1) wear berries (1) wellness beauty (1) yankee candle (1) yves rocher (1) zdravý životní styl (1) zubní pasta (1) zubní péče (1) zářivé vlasy (1) úklid (1) červené vlasy (1) čokoláda (1) štětec (1)

středa 2. září 2015

Voňavé žně s šamponem Timotei


Nedávno jsem hlídala mamče barák, no nebyla to žádná slast s malým uječeným miminem a akčním psem na krku. Všude spousta krámů, po kterých oba šli s jejich úžasnou svéhlavostí... no a abych to neprotahovala, hlídací krize vygradovala tím, že Lukášek vzal plínu a praštil s ní o zeď tak vychytaně, že ty počůrané kuličky vevnitř se rozsypaly všude okolo a nalepily snad i na strop. Ale o tom někdy příště. V této situaci jsem samozřejmě potřebovala alespoň po večerech relax, který mi zaručovala velká pohodlná vana a tudíž krásně voňavá koupel (samozřejmě ideálně i s vínem). 

Ale to jsem trochu odběhla od tématu. Abychom si trochu odpočinuli od drzé maminy a drzého mimina, mám pro vás dnes recenzi na ten nejvoňavější šampon na vlasy na světě, který mě vždy po náročném dni maximálně potěšil. Dokonce na tolik, že jsem si ho nutně musela koupit i domů.

Jedná se o šampon a kondicionér Timotei Jericho Rose určený pro suché a zničené vlasy. No, nemám sice ani jedno, ale prostě kvůli té vůni jsem si to koupit musela.

Jak už jsem psala na začátku, výrobky jsem si pořídila vlastně jen tak hloupě kvůli vůni. Ale jaké bylo mé překvapení, když jsem zjistila, že mají i další funkce krom toho, že lahodí nosu a pění na hlavě.

Oba výrobky mají hezkou konzistenci, nikam nestékají a i na umytí dlouhých vlasů jich stačí maličko. Šampon má objem 400 ml, kondicionér 200 ml a myslím, že mi vydrží opravdu dlouho. Po použití jsou vlasy opravdu vyživené, zacelily se i rozlámané konečky a teď moc nevím, jak to popsat, ale vlasy jsou takové jemné, příjemné, hladké, jednoduše krásné nejen na oko, ale i na omak. Další bonus je ta nádherná vůně která, a teď opravdu nekecám, vydrží ve vlasech celé dva dny. Ostatní šampony, co jsem měla, byly cítit maximálně do večera než jsem šla spát. I po použití parfému jsem stejně náznak Jericho Rose cítila.

Abych to nějak uzavřela, pokud vedete také uspěchaný život, ze kterého vám jde hlava kolem a máte rádi příjemné vůně, plus vaším koníčkem je dělání si radosti kosmetickými maličkostmi, tak vám tyto výrobky nesmí chybět ve sprchovém koutu případně na okraji vany. Cena je rozumná, přesně si ji už nepamatuji, ale u šamponu i kondicionéru se pohybovala okolo 70 Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat