kosmetika

kosmetika (34) krása (21) přírodní kosmetika (9) balea (8) dekorativní kosmetika (8) životní styl (8) essence (7) drzá mamina (6) parfémy (5) zdraví (4) zábava (4) hubnutí (3) nioxin (3) padání vlasů (3) péče o vlasy (3) vlasy (3) arganový olej (2) atopický ekzém (2) avon (2) chanel (2) dermacol (2) guerlain (2) hydratační (2) hádky (2) jak vybrat (2) jaro (2) kokos (2) kondicioner (2) krém (2) krém na ruce (2) masáže (2) muž (2) móda (2) oční stíny (2) parfém (2) peeling (2) rtěnka (2) saloos (2) tělové mléko (2) tělový krém (2) tělový olej (2) vztahy (2) šampon (2) žena (2) 100% olej (1) 50+ (1) Get Big Lashes (1) Triple Black (1) alkohol (1) antiperspirant (1) aroma ritual (1) aromalampa (1) auromére (1) babylove mama (1) balzám na rty (1) banán (1) beauty keratin (1) bio olej (1) bioderma (1) boj (1) byliny (1) cena (1) cookies cream (1) cukrová třtina (1) deodorant (1) dior (1) dlouhotrvající rtěnka (1) dlouhotrvající tužka (1) domácnost (1) dtangler (1) e-shopy (1) edp (1) edt (1) eveline (1) fialky (1) fluid (1) fíky (1) garden of eden (1) garnier (1) gucci (1) hubneme (1) hydratace (1) imperial (1) insolence edt (1) italský chrtík (1) jablečný ocet (1) jahody (1) jak bydlet se ženou (1) jarní únava (1) joico (1) kabelky (1) kiwi (1) kocovina (1) krepatění vlasů (1) krém proti vráskám (1) květ bavlníku (1) květiny (1) lenost (1) levandule (1) limeta (1) limetka (1) limitovaná edice (1) makeup (1) malina (1) mandle (1) maska (1) mastná pleť. (1) masážní krém (1) matující (1) max photoderm (1) med (1) mořská sůl (1) mučenka (1) máta (1) natural beauty (1) nude (1) oil repair (1) olej (1) olej z Maroka (1) olivový olej (1) omlazující krém (1) orchidej (1) originální (1) padání vlasů. (1) padělky (1) parfumerie (1) parfémová voda (1) pleva (1) pleťový olej (1) použití (1) proti bílým skvrnám na oblečení (1) pudr (1) pure fiji (1) páv (1) přírodní (1) rady (1) recepty (1) regenerace (1) repairing care (1) rexona invisible (1) ricinový olej (1) romantic (1) rossmann (1) ruce (1) růže (1) skladování (1) složení (1) složky (1) smažený sýr (1) smíšená pleť (1) soužití (1) sprchový gel (1) strie (1) suchá pleť (1) svíčky (1) světlá pleť (1) tahání vlasů (1) tangle teezer (1) tipy (1) toaletní voda (1) trvanlivost (1) tukozroutska polevka (1) typy (1) tónovací krém (1) tělový peeling (1) třešeň (1) ultra colour absolute (1) vendula london (1) vlasová péče (1) vlasový kartáč (1) vlnité vlasy (1) voděodolná řasenka (1) vosky (1) vrásky (1) vůně (1) vůně. (1) wear berries (1) wellness beauty (1) yankee candle (1) yves rocher (1) zdravý životní styl (1) zubní pasta (1) zubní péče (1) zářivé vlasy (1) úklid (1) červené vlasy (1) čokoláda (1) štětec (1)

neděle 13. července 2014

Rexona invisible: antiperspiranty, které vám neobarví oblečení.


Venku svítí sluníčko, předpověď také vypadá, že by mohlo dorazit léto, takže tu pro vás mám další letní pomocníky. Jsou to antiperspiranty z řady Rexona Invisible, které slibují ochranu proti potu a zápachu s tím bonusem, že zabrání zničení tmavého oblečení nepříjemnými bílými skvrnami.

V DM měli na tyto výrobky nedávno akci – dva za cenu jednoho, tak mám tedy doma dva. Jeden modrý – Aqua a druhý růžový – Pure. Oba pěkně voní, modrý je takový svěží s vůní čistoty. Růžový je malinko sladší a elegantnější, možná by se tam našly nějaké květiny. Ani jedna vůně není vlezlá nebo hodně umělá aby se vám bila s parfémem, na druhou stranu pokud parfém nepoužijete, bude malinko jemně cítit i několik hodin.

Efekt je takový, jak má být, potem smrdět nebudete ale, že byste se ve vedru vůbec nezpotili, to vám slíbit nemůžu. Při normální námaze vydrží tričko suché, ale pokud se jako já budete celý den pohybovat na výletech nebo poskakovat na pěkné písničky na festivalu, chce to občas podpaží umýt a přestříknout. Stříkání bez umytí nedoporučuji, jedině v nutných případech, protože pak ta směsice pot plus nějaká vůně může být ještě horší než pot samotný. Samozřejmě také záleží na tom, jak moc se potíte. Pokud jde o bílé nebo žluté fleky na oblečení, tak na bílých ani černých tričkách jsem nic nezaznamenala, takže za mě spokojenost. 


Tak hurá užívat si slunečných dní, ať už v zahraničí na dovolené nebo v našich luzích a hájích.

Jaké deodoranty a antiperspiranty používáte? Raději tuhé, tyto stříkací, kuličkové nebo žádné? Já pořád zkouším, ale jasného favorita jsem zatím bohužel nenašla, takže budu ráda za každé doporučení.


2 komentáře:

  1. Když já mám s Rexonou velký problém - absolutně mi oproti jiným sprejům nefunguje. Potím se, jako bych ji vůbec na sobě neměla. Což mě mrzí, protože mají fakt pěkné vůně. Osobně mi asi nejvíc funguje Garnier UltraDry a od té doby, co jsem ho měla poprvé, jsem už další nezkoušela, i když pořád to není úplně dokonalé. Opravdu by mě zajímalo, jestli existuje nějaký antiperspirant, po kterém se opravdu téměř nepotí, protože já ho doteď neobjevila :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No on je to docela boj, mně taky málo co zabere. A taky je to jak kdy, třeba někdy funguje měsíc a pak nic. Nejlepší zkušenost jsem měla s takovou kuličkou od Baley na noc, ale tu už nevyrábí, no klasika. Jinak jsou i další přípravky z lékárny na noc, Driclor a podobně, ale to prý zase po aplikaci štípe, svědí atd, tak se bojim :D

      Vymazat